Κέντρο Διά Βίου Μάθησης

Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών (ΚΞΓ) ‘ΝΕΟΝ’, με ιδιαίτερα επιτυχημένη παρουσία στον χώρο της Εκπαίδευσης από την ίδρυσή του (1987), για μια ακόμη φορά πρωτοπορεί και εξελίσσεται.

Μετά, λοιπόν, από το computer lab σε ms-dos (1988), το computer lab σε windows (1993), τους διαδραστικούς πίνακες, τα ψηφιακά βιβλία και το internet στην τάξη (από το 2008), το ψηφιακό σχολείο, το club EFL και το Web 2 (από το 2009), τώρα γίνεται, εκτός από ΚΞΓ, Κέντρο Διά Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ) (κωδικός άδειας: 2100580), και, εκτός από την ξενόγλωσση εκπαίδευση, προσφέρει, σε πρώτη φάση, τις ακόλουθες υπηρεσίες:

Ρομποτική

H Ρομποτική είναι μια δημιουργική ασχολία για τους μαθητές, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να εξασκήσουν τη λογική σκέψη, τη δημιουργικότητα και την κρίση τους, κάτι που σημαίνει ότι είναι θετική γνωστικά, συναισθηματικά (αυτοεκτίμηση, αυτοπεποίθηση) και  κοινωνικά (κοινωνικοποίηση, απομυθοποίηση). Τα μαθήματα ρομποτικής απευθύνονται σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου. Τα παιδιά μέσω της ρομποτικής κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον προγραμματισμό και βλέπουν τα προγράμματά τους να εφαρμόζονται σε πραγματικές κατασκευές και όχι μόνο σε εικονικό περιβάλλον.

Λογοθεραπεία

Διενεργείται από εξειδικευμένο Λογοπεδικό. Σκοπός η πρόληψη, διάγνωση και αντιμετώπιση των διαταραχών Λόγου (γραπτού και προφορικού), Ομιλίας και Επικοινωνίας στα παιδιά και τους εφήβους, όποια κι αν είναι η αιτία αυτής της διαταραχής: νευρολογική, εξελικτική ή λειτουργική.
Δεκτά όλα τα ασφαλιστικά ταμεία.

Εργοθεραπεία

Διενεργείται από ειδικό Εργοθεραπευτή. Αφορά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένα άτομο στην λεπτή και αδρή κίνηση (δυσκολία στο κόψιμο, δυσκολία στο δέσιμο κορδονιών, πολύ άσχημο γραπτό, δυσκολία στο να φορέσουν και να βγάλουν τα ρούχα τους κ.ά.). Σκοπός να φτάσει το άτομο στο μέγιστο επίπεδο της λειτουργικότητας και αυτονομίας σε όλους τους τομείς της καθημερινότητάς του.
Δεκτά όλα τα ασφαλιστικά ταμεία.

Μαθησιακή Αποκατάσταση

Διενεργείται από Ψυχολόγο με εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες. Σκοπός η αντιμετώπιση των δυσκολιών που συναντά ένα παιδί σε οποιοδήποτε στάδιο της διαδικασίας της μάθησης, αδυνατώντας έτσι να αποδώσει με βάση τις πραγματικές του δυνατότητες. Επιγραμματικά οι κύριες κατηγορίες των Μαθησιακών Δυσκολιών είναι: Δυσλεξία, Δυσαριθμησία, Δυσγραφία, Δυσαναγνωσία και Δυσορθογραφία).
Δεκτά όλα τα ασφαλιστικά ταμεία.

Σχολές Γονέων

Πρόκειται για ολιγομελείς ομάδες που συντονίζονται από Ψυχολόγο και στοχεύουν στην συζήτηση καθημερινών δυσκολιών και επίκαιρων θεμάτων που αντιμετωπίζετε ως γονείς και ως ενήλικες. Ενδεικτική Θεματολογία: Πως βάζω όρια σε ένα παιδί;, Οι κανόνες της σωστής τιμωρίας, Bullying (ή σχολικός εκφοβισμός): πώς να το διαχειριστώ;, Μέχρι ποιο σημείο πρέπει τα παιδιά μας να χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες (internet, tablet, κινητά τηλέφωνα κ.α.);, Μαθησιακές Δυσκολίες: τι είναι και πότε πρέπει να ανησυχήσω;, Παιδί και τηλεόραση, Η ομαλή μετάβαση του παιδιού στην επόμενη τάξη: Πώς να το βοηθήσουμε;, Είναι το παιδί μου υπερκινητικό;, Καθημερινοί απλοί τρόποι διαχείρισης του άγχους μας, Η φιλία στην πρώτη παιδική ηλικία, Οικογενειακοί καβγάδες και παιδιά κ.ά.

Επαγγελματικός Προσανατολισμός

Διενεργείται από ψυχολόγο με εξειδίκευση στον επαγγελματικό προσανατολισμό και είναι η διαδικασία εκείνη η οποία μας βοηθάει να απαντήσουμε σε μια σειρά από ερωτήματα που αφορούν την επαγγελματική μας σταδιοδρομία: Ποια σχολή να ακολουθήσω; Ποιο επάγγελμα ταιριάζει σε εμένα; Αυτό που θέλει να σπουδάσει το παιδί μου έχει μέλλον στη χώρα μας; Από ποιο επιστημονικό πεδίο μπορεί να πάει στη σχολή που θέλει; Ποια επαγγέλματα θα δίνουν δουλειά στο μέλλον; Πως συμπληρώνεται ένα μηχανογραφικό δελτίο; κτλ. Διαδικασία: Πραγματοποιούνται: δομημένη συνέντευξη ενδιαφερόντων του υποψηφίου, test επαγγελματικού προσανατολισμού μέσω computer, συνάντηση ενημέρωσης και συζήτησης των αποτελεσμάτων του test, πρόταση σταδιοδρομίας.

εκπαιδευση στο καταλληλο περιβαλλον

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ

ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ

ONLINE COURSES

ΜΙΚΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΟΔΟΥ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΑΠΟ ΤΟ 1986 με αδιαλειπτη, επιτυχημενη παρουσια στην ξενογλωσση εκπαιδευση